دوشنبه 22 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه شيرين عبادی به رئيس کانون بين المللی وکلا در باره بازداشت نسرين ستوده وضعيت محمد اوليائی فرد

رياست محترم کانون بين المللی وکلاء

به اطلاع می‌رساند که در تاريخ ۱۳ شهريور ماه ۱۳۸۹ خانم ستوده وکيل دادگستری و مدافع حقوق بشر به علت دفاع از موکلين خود و هم چنين فعاليت‌هات حقوق بشری اش با صدور قرار بازداشت، زندانی شد و تا اين تاريخ در سلول انفرادی بسر می برد و بر خلاف قوانين ايران، حق دسترسی به وکيل و ملاقات با خانواده از جمله فرزند سه ساله اش از وی دريغ شده است و طبق اخبار واصله از زندان، تحت فشار و تهديد است که عليه خود اعترافات غير واقعی نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم چنين آفای محمد اوليائی فرد، وکيل ديگری که از مدافعين شناخته شده حقوق بشر است و سال‌ها برای لغو مجازات اعدام نوجوانان فعاليت می‌‌کرده نيز به يک سال حبس محکوم شده و هم اکنون در شرايط نا‌مناسبی دوران محکوميت خود را سپری می‌‌کند.

خواهشمندم به هر طريق ممکن نسبت به دستگيری همکاران در بند خود اعتراض کرده و توجه دولت جمهوری اسلامی ايران را به لزوم استقلال و آزادی بيان وکلاء جهت اجرای عدالت جلب نموده و از امکانات بين المللی خود برای آزادی وکلای زندانی در ايران استفاده نمائيد.

شيرين عبادی
وکيل دادگستری- برنده جايزه صلح نوبل در سال ۲۰۰۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016