سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی برای هنگامه شهيدی، تحول سبز

دادستانی تهران با صدور وثيقه ششصد ميليون تومانی، با مرخصی هنگامه شهيدی موافقت کرد.

به گزارش تحول سبز، پس از گذشت ۶ ماه از ارائه درخواست مرخصی استعلاجی و پيگيريهای بی وقفه خانواده هنگامه شهيدی، طی تماس تلفنی از سوی دادستانی تهران به خانواده وی اعلام شد که با درخواست مرخصی وی در قبال وثيقه ۶۰۰ ميليون تومانی موافقت خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که با وجود بيماری قلبی و بيماريهای ديگری که اين روزنامه نگار در زندان به آنها مبتلا شده است و در خطر بودن سلامتی وی و همچنين عدم توانايی خانواده شهيدی در توديع چنين وثيقه سنگينی نگرانی ها برای او افزون تر شده است.

شهيدی همچنين از يک ماه قبل با ممنوعيت استفاده از تلفن در زندان اوين روبرو است که اين ممانعت با دستور مراجع قضايی صورت گرفته است.

شهيدی که پس از چهارماه مرخصی از زندان در روز ۸ اسفند برای اجرای حکم مجددا دستگير شد تاکنون از ملاقات حضوری محروم بوده است و برای نزديک به ۸ ماه از ديدن مادر و ديگر بستگان خود محروم مانده است .

هنگامه شهيدی، روزنامه نگار، مشاور دبير کل و عضو حزب اعتماد ملی در جريان حوادث پس از انتخابات بازداشت و به شش سال حبس تعزيری محکوم شد و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکوميت خود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016