پنجشنبه 1 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مختار هوشمند، نقاش و فعال فرهنگی مريوان، به شانزده سال زندان، محکوم شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - روز ۲ شنبه هفته جاری، مختار هوشمند از سوی دادگاه انقلاب مريوان به اتهام جاسوسی، تبليغ عليه نظام و همکاری با گروههای مخالف به ۱۶ سال زندان محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از نزديکان به مختار هوشمند در يک گفتگوی تلفنی به کرديش پرسپکتيو گفت مختار هوشمند به ۱۶ سال زندان محکوم شده است. وی گفت روز ۲ شنبه هفته جاری، مختار هوشمند از سوی دادگاه انقلاب مريوان به اتهام جاسوسی، تبليغ عليه نظام و همکاری با گروههای مخالف به ۱۶ سال زندان محکوم شد.

حکم صادره ديروز ۴ شنبه به وی ابلاغ شد.

مختار هوشمند، روز دوم خرداد ماه توسط نيروهای امنيتی مريوان بازداشت شد. ماموران در جريان بازداشت مختار هوشمند، کامپيوتر، برخی مدارک شخصی و تعداد زيادی از کتاب‌های وی را با خود برده‌اند. نيروهای امنيتی، به خانواده‌ی اين هنرمند گفته بودند که از اعلام خبر دستگيری و مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کنند.

مختار هوشمند نقاش، فعال فرهنگی، مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهر مريوان و دبير اجرايی جشنواره سالانه طراحی غرب کشور است که در سالهای گذشته نمايشگاه های متعددی در زمينه هنرهای تجسمی در مريوان و ديگر شهرهای کردستان برپاکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016