پنجشنبه 8 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهان نيوز: درگيری مسلحانه با منافقين در يک منطقه شلوغ تهران

عصر ديروز ماموران گمنام امام زمان (عج) با شليک تير يک خودرو "بی ام و" قهوه ای رنگ در ميدان امام حسين (ع) که چهار سرنشين داشت را متوقف کردند که سه نفراز سرنشينان دستگير و يکنفر نيز متواری شد.

به گزارش جهان بنابراظهارات شاهدان اين حادثه ساعت ۱۸.۱۵ دقيقه ديروز ۷ مهر ماه واقع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حاضرين در اين صحنه اظهار می کنند در ابتدا يک خودرو بی ام و قهوه ای رنگ که خيابان ۱۷ شهريور را از مسير جنوب به سمت شمال طی می کرد در ميدان امام حسين توسط عده ای از مامورران گم نام امام زمان (عج) متوقف شد.

شاهدين اين حادثه ادامه می دهند مامورانی که لباس شخصی به تن داشتند سعی کردند مردمی را که وحشت زده شده بودند با فرياد متفرق کنند.

يکی از شاهدين اين حادثه می گويد: آن ماموران لباس شخصی داد می زدند که مردم متفرق شويد اين ها مسلح و منافق هستند.

در اين هنگام يکی از سرنشينان خودرو "بی ام و" با شنيدن اين جملات اسلحه کلت کمری را به دست گرفت که مامور لباس شخصی به سمت او تير اندازی کرده و او را مجرو ح کرد.

با صدای تير مردم پراکنده می شوند و در همين حين ماموران لباس شخصی وارد عمل شده و سه تن از آنها را دست گير می کنند اما يک نفر از سرنشينان که به گفته شاهدان لباس قرمز رنگی به تن داشت با دزديدن يک موتورسيکلت از صحنه متواری می شود.

خبرنگار جهان هنگامی که به صحنه رسيد تنها لکه های خون برروی آسفالت خيابان ريخته شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016