شنبه 10 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله گل: نمی‌دانيم ايران در پی ساخت بمب اتمی هست يا نه؟ خبرآنلاين

سياست > انرژی‌هسته‌ای - عبدالله گل، رئيس جمهور ترکيه در مصاحبه‌ای با نشريه «کريستين ساينس مانيتور» گفت که ترکيه آماده‌است در زمينه شفاف‌سازی، به ايران «کمک کند».


به گزارش خبرآنلاين، رئيس جمهوری ترکيه در اين مصاحبه تاکيد کرد: «باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا هفته پيش در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که باب ديپلماسی همچنان به ‌روی ايران باز است اما افزود که دولت ايران بايد از طريق شفافيت بيشتر، در مورد اثبات اينکه مقاصد برنامه هسته‌ای‌اش صلح‌آميز است، تعهدی روشن و قابل قبول از خود نشان دهد».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالله گل افزود: «ايران بايد به اين مسئله پاسخ دهد و ما آماده‌ايم برای اين کار به آنها کمک کنيم».

رئيس جمهوری ترکيه هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که آيا ايران به دنبال دست‌يابی به بمب اتم است گفت: «نه می‌توانم بگويم نه، آنها به دنبال بمب نيستند و نه می‌توانم بگويم بله، هستند. ما اين را نمی‌دانيم، تنها نهادی که می‌تواند اين پرسش را پاسخ بدهد آژانس بين‌المللی انرژی اتمی است».

عبدالله گل در پاسخ به اين سؤال که ترکيه تا چه اندازه مسئله هسته‌ای شدن نيروی نظامی ايران را جدی می‌گيرد گفت که ترکيه همسايه ايران است و جنگ‌افزار هسته‌ای «بيشتر از همه، تهديدی برای ما به حساب می‌آيد و اولين معترضان ما خواهيم بود».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016