شنبه 17 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايسنا: دو نفر از عاملان حادثه تروريستی سنندج به هلاکت رسيدند

دو نفر از عاملان اصلی حادثه تروريستی سنندج در پی تعقيب ماموران امنيتی و انتظامی به هلاکت رسيدند و بقيه نيز تحت تعقيب هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گروهکی تروريستی که پنج‌شنبه شب در اقدامی ناجوانمردانه در حمله به يک کيوسک نيروی انتظامی در شهرستان سنندج ۴ نفر از نيروهای پليس و يکی از شهروندان را به شهادت رسانده و نه نفر را نيز زخمی کرده و متواری شده بودند، در پی تعقيب تروريست‌ها از سوی ماموران امنيتی و انتظامی دو نفر از آن‌ها به هلاکت رسيدند و بقيه نيز تحت تعقيب هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در جمع خبرنگاران گفت: دو ضارب با سلاح کلاشينکف ساعت ۱۷ و ۱۰ دقيقه روز پنج‌شنبه در ميدان آزادی سنندج اقدام به تيراندازی بی هدف به سوی مردم و نيروهای انتظامی کردند که در نهايت پنج نفر شهيد و نه نفر زخمی شدند.

سرهنگ کاظمی‌نژاد افزود: يک نفر از شهدا و چهار نفر از زخمی‌ها عابر پياده بودند.

معاون سياسی امنيتی استاندار و رييس شورای اطلاع رسانی استان کردستان نيز در اطلاعيه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروريستی در ميدان آزادی سنندج اعلام کرد مراسم تشييع پيکر اين شهيدان گرانقدر امروز شنبه از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع تا ميدان انقلاب اين شهر برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016