شنبه 24 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی ها ادامه دارد: وکيل نسرين ستوده امروز موفق به ديدار بازپرس نشد، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: امروز ۲۴ مهرماه، نسيم غنوی، وکيل نسرين ستوده برای پيگيری وضعيت موکل اش به شعبه سه دادسرای اوين مراجعه کرد، اما باز هم دست خالی بازگشت.

نسيم غنوی گفت، امروز صبح به دادسرا مراجعه کردم اما به دليل جلسه ای که داشتند موفق به ديدار بازپرس نشدم و دوباره بعد از ظهر مراجعه کردم که باز هم نتوانستم ايشان را ملاقات کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسيم غنوی در مورد اين که برای پيگيری پرونده نسرين ستوده چه مشکلاتی وجود دارد، گفت: متاسفانه هفته پيش به من اطلاع دادند که بازپرس اعلام نظرش را در مورد پرونده کرده است و قرار بود امروز دوباره مراجعه کنم که پس از اظهار نظر دادستانی، بتوانيم حداقل از وضعيت پرونده نسرين ستوده اطلاع موثقی کسب کنيم، ولی متاسفانه امروز موفق به ديدار با بازپرس نشدم.

نسرين ستوده، وکيل دادگستری و فعال جنبش زنان، از ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين بسر می برد و نگرانی ها از وضعيت سلامت وی به شدت افزايش يافته است، زيرا اين وکيل دادگستری، از ۳ مهرماه در اعتصاب غذاست، و تقريبا يک ماه است که هيچ تماسی با خانواده نداشته است و همين مسئله باعث شده که در مورد سلامت وی نگرانی های بسياری را دامن بزند. نسيم غنوی در اين رابطه می گويد اگر امکان برقراری يک تماس و ملاقات حضوری با خانواده نسرين ستوده فراهم می شد و اطلاع رسانی درستی در مورد پرونده وی انجام می شد، حتما خانواده و کل جامعه اين همه نگران نمی شدند. وی افزود که اميدوار است در مراجعات بعدی بتواند خبر موثقی از وضعيت وی به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016