شنبه 24 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماینده شیراز: نمایندگان در خانه ملت امنیت جانی ندارند - در جلسات رسمی مجلس شرکت نمی کنم، آفتاب

سید احمدرضا دستغیب، نماینده شیراز در مجلس هشتم، با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد که تا زمان رسیدگی و اقدام قانونی هیأت رئیسه مجلس به موضوع توهین یک نماینده حامی دولت به وی، از حضور در جلسات رسمی مجلس خودداری خواهد کرد.

پس از جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس، برخی رسانه‌ها گزارش دادند که نصرالله کوهی، نماینده سروستان، پس از جرو بحث با سید احمدرضا دستغیب، نماینده در شیراز، به‌صورت وی سیلی زده است. سایت‌های حامی دولت هم ادعا کردند که دلیل سیلی زدن نماینده حامی دولت به صورت دستغیب، بحث ولایت فقیه بوده است. (لازم به ذکر است که در مجلس هشتم، دو نماینده به نام احمدرضا دستغیب حضور دارند که هر دو نماینده شیراز هستند. نماینده‌ای که سیلی خورده، سید احمدرضا دستغیب، فرزندسیدفخرالدین و عضو کمیسیون صنایع مجلس هشتم است.)



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون احمد رضا دستغیب (فرزند سیدفخرالدین) با صدور بیانیه‌ای، در این باره توضیح داده و نوشته است: اکنون در زمانه‌ای هستیم که برخی اصول قانون اساسی نقض و شعبان‌بی‌مخ‌ها یکه‌تاز معرکه‌اند، به‌گونه‌ای که نمایندگان برای انجام وظایف قانونی خود مورد تهدید و ارعاب قرار می‌گیرند و کار به‌جایی می‌رسد که حتی در خانه ملت هم امنیت جانی و آبرویی ندارند و اکنون افراد بی‌ریشه و مدعیان دروغین حمایت از ولایت و رهبری برای بقاء چند روزه زندگی طفیلی‌گونه خود ثابت می‌کنند که گرچه آخرت خود را به باد داده‌اند، آزاد‌مرد هم نیستند.

وی همچنین تصریح کرده است: خاندان ما به سیلی خوردن اما سر فرود نیاوردن عادت دارند. همانگونه که حسین بن علی‌(ع) فرمود: "هیهات منا الذله" اجداد ما با شهادت‌شان ثابت کردند ظلم عاقبت ندارد و براساس سنت الهی، ظالمین همچون کف روی آب در بستر تاریخ فنا می‌شوند و حق‌طلبان در تاریخ ابدی‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016