جمعه 30 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نسرین ستوده هم‌چنان ممنوع‌الملاقات است، مدرسه فمینیستی

رضا خندان، همسر نسرین ستوده، امروز پنچ شنبه ۲۹ مهرماه، در پی این همه «بی خبری» از وضعیت همسرش، ناگزیر به سالن ملاقات زندان اوین مراجعه کرد تا شاید با تقاضای ملاقات همسرش موافقت کنند، اما مثل همیشه جواب شنید که نسرین ستوده ممنوع الملاقات است.

به گزارش مدرسه فمینیستی، رضا خندان گفته که علی‌رغم تحویل نامه علیرضا آوایی، رئیس دادگستری تهران به دفتر معاون دادستان مبنی بر حق قانونی خانواده نسرین ستوده برای ملاقات با او، آن‌هم پس از چهل روز بازداشت، باز هم هیچ جوابی نگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس این گزارش، وی می‌افزاید: «به رغم این نامه آقای آوایی، امروز که باز هم به سالن ملاقات اوین رفتم و تقاضای ملاقات با همسرم را کردم، جواب شنیدم که ایشان ممنوع الملاقات هستند. معمولا روزهای پنج شنبه خانواده‌های بند ۲۰۹ می توانند با عزیزان شان ملاقات داشته باشند به همین دلیل امروز باز هم مراجعه کردم تا شاید نامه آقای آوایی و تذکر قانونی ایشان تاثیری گذاشته باشد، ولی متاسفانه هیچ گشایشی صورت نگرفته بود.»

رضا خندان در ادامه ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت سلامتی همسرش اعتراض خود را نسبت به رفتار غیر قانونی با نسرین ستوده و قطع ارتباط اوبا خانواده می گوید: «مگر نه این که پرونده‌اش تکمیل شده و مراحل بازپرسی به اتمام رسیده، پس چرا نباید نه تلفنی بزند و بعد هم ممنوع الملاقات باشد؟ آن هم وقتی ما نمی دانیم واقعا او سالم است یا نه؟ نزدیک به یک ماه اعتصاب غذا شوخی نیست، من واقعا نمی دانم الان چه سرنوشتی انتظار فرزاندان ام را می کشد و مادرشان چه بلایی سرش آمده است.»

لازم به یادآوری است که نسرین ستوده از ۱۳ شهریور ماه در سلول انفرادی بند ۲۰۹ است و از ۳ مهرماه در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد و از آن زمان تاکنون به غیر از یک تماس سه ثانیه ای که خبر اعتصاب غذایش را داده، هیچ اطلاعی از او در دست نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016