چهارشنبه 5 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيهان: شکوری در زندان ديده نشده، شايد هتل باشد! آفتاب

در حالی که علی شکوری‌راد از حدود دو هفته پيش در پی طرح برخی مسايل درباره انحلال حزب مشارکت بازداشت شده، کيهان به نقل از منابع گمنامی که آنان را "کوچک‌ترهای" مشارکت خواند، اظهار کرد که وی در زندان ديده نشده و احتمالا در هتل است!
آفتاب: در حالی که علی شکوری‌راد از حدود دو هفته پيش در پی طرح برخی مسايل درباره انحلال حزب مشارکت بازداشت شده، کيهان به نقل از منابع گمنامی که آنان را "کوچک‌ترهای" مشارکت خواند، اظهار کرد که وی در زندان ديده نشده و احتمالا در هتل است!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کيهان نوشت: دستگيری ديرهنگام علی شکوری راد نسبت به اعضای ديگر حزب مشارکت اين روزها شايعات فراوانی را در اين حزب منحله به وجود آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شکوری‌راد قبل از دستگيری تحت فشار سنگين در تشکيلات حزبی خود قرار داشت و به دليل همين جو سنگين به هر کاری دست زد که موضوع عدم بازداشت‌اش در حزب فراموش شود.

پس از دستگيری شکوری‌راد نيز در حزب مشارکت شايع شده است که بالاخره هماهنگی‌ها باعث دستگيری شکوری‌راد شد!

کوچک‌ترهای اين جريان در نشست چند روز گذشته خود نيز در مورد بازداشت شکوری‌راد گفتند: هيچ‌کس در زندان او را نديده است معلوم نيست او الان در هتل مشغول استراحت است يا در مکان ديگری است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016