جمعه 7 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعطای پناهندگی دولت فنلاند به حسين عليزاده، ديپلمات ناراضی ايران (اطلاعيه کمپين سفارت سبز)

ملت سرافراز ايران

به دنبال استعفای آقای حسين عليزاده کاردار موقت و معاون سفارت ايران در هلسينکی که اقدام خود را اعتراضی به تقلب انتخاباتی سال ۸۸ و از آن بدتر سرکوب بيرحمانه ملت بی پناه ايران اعلام نمود، بدينوسيله به اطلاع عموم هموطنان ارجمند می رساند که دولت محترم فنلاند با درک درست از اوضاع داخلی ايران موافقت خود را با اعطای پناهندگی سياسی به سفير سبز کشورمان آقای حسين عليزاده اعلام نموده است. اين در حالی است که اعطای پناهندگی به ايشان از زمان تقاضای رسمی پناهندگی، کمتر از يک ماه به طول انجاميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اقدام دولت فنلاند در اعطای پناهدگی در اين مدت کوتاه، نشان از درک عميق اين دولت به عنوان يک عضو متعهد اتحاديه اروپا و جامعه جهانی از تحولات جاری و مبارزات ملت ايران است که منجر به شکل گرفتن جنبش سبز شده است.

کمپين سفارت سبز وظيفه خود می داند ضمن قدردانی خود از اين اقدام عاجل دولت فنلاند، قويا مراتب سپاس عميق خود را از رياست محترم جمهور فنلاند سرکار خانم هالونن برای خودداری از ارسال پيام تبريک برای انتخاب به اصطلاح مجدد محمود احمدی نژاد ابراز می دارد. خودداری ريييس جمهور محترم فنلاند از تبريک به محمود احمدی نژاد، پيام روشنی بود به ملت ايران که دولت فنلاند خود را در کنار ملت ايران و رای دزديده شده آنان می داند. جای ترديدی نيست اين دو اقدام خردمندانه دولت دوست فنلاند، در خاطره تاريخی ملت ايران و در آينده مناسبات سياسی دو کشور ثبت و ضبط خواهد شد.

کمپين سفارت سبز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016