یکشنبه 9 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دسنگیری نخستین مظنون در ارتباط با ارسال بمب به شیکاگو، خبرآنلاین

مقامهای امنیتی یمن گفتند که روز شنبه یک زن را در ارتباط با ارسال دو بمب پستی مکشوفه در هواپیماهایی باری دستگیر کرده اند.

مقامهای امنیتی یمن گفتند که روز شنبه یک زن را در ارتباط با ارسال دو بمب پستی مکشوفه در هواپیماهایی باری دستگیر کرده اند و در جستجوی مظنونان بیشتری هستند که گوبا با القاعده رابطه دارند. به گزارش آسوشیتدپرس از صنعا، این مقامها گفتند که زن مذکور در جریان جستجو برای یافتن کسانی بازداشت شد که از مدارک و اوراق شناسایی جعلی استفاده کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقامهای آمریکا گفته اند دو بسته انفجاری که روز جمعه در فردوگاههای دوبی و انگلیس کشف شدند، از صنعا به مقصد دو کنیسه یهودیات در شیکاگو ارسال شده بودند.
علی عبداله صالح رییس جمهوری یمن شنبه شب به خبرنگاران گفت که آمریکا و امارات متحده عربی اطلاعاتی در اختیار وی گذاشته اند که به شناسایی زن مذکور کمک کرده است.

نیروهای امنیتی یمن گفتند این زن را پس از محاصره یک خانه دستگیر کردند، اما محل این خانه معین نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016