پنجشنبه 13 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: از سال دوم اجرای قانون هدفمندسازی يارانه‌ها، روستاها و مناطق محروم سهم بيش‌تری می‌گيرند، ايسنا

رييس‌جمهور در گفت‌وگوی زنده تلويزيونی با مردم خراسان شمالی گفت: اهالی روستاها و مناطق محروم در سال دوم اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها، سهم بيش‌تری دريافت خواهند کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دکتر محمود احمدی‌نژاد با تاکيد بر اهميت همراهی مردم در اجرای موفق اين قانون، خاطرنشان کرد: هدف اصلی، اصلاح رفتارهای اجتماعی و اقتصادی است تا مصرف کنترل شود و از هدر رفت يارانه‌ها جلوگيری و مازاد آن به حساب صاحبان اصلی واريز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همراهی اصناف، صنعتگران و گروه‌های ديگر مردمی را تا اين مرحله از اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها عالی توصيف و اظهار کرد: توقع آن است در صورت گران شدن بی‌مورد برخی کالاها، مردم از خريد آن خودداری تا سودجو تنبيه شود؛ ضمن آن که دولت در مورد هر گونه افزايش کالا يا خدمات از قبل اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

احمدی‌نژاد با ذکر مصاديقی از سوء‌استفاده‌های اقتصادی مرسوم در دنيا و برخی موارد آن در کشور از جمله مسکن، افزود: هرچند وقت عده‌ای با موج‌آفرينی از تحولات اقتصادی و سوء استفاده از شرايط، سودهای کلانی به جيب می‌زنند که دولت مصمم است با اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها يک‌بار برای هميشه ريشه اين‌گونه اقدامات را بخشکاند.

رييس‌جمهور در ادامه اين گفت‌وگوی تلويزيونی با اشاره به حوزه‌های کم‌نظير ميراث فرهنگی و جذابيت‌های استان خراسان شمالی از افزايش بودجه فرهنگی اين استان به سی ميليارد تومان خبر داد و گفت: بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری به ترتيب و به عنوان اولويت‌های توسعه اين استان قرار گرفته است.

او با اشاره به اجرای کامل مصوبات دور اول و دوم سفردولت به استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بخش‌های اشتغال‌زايی و خدمات بهداشتی و درمانی اعتبارات لازم برای توسعه اين امور در استان اختصاص يافت تا طرح‌ها با سرعت بيش‌تری اجرا شوند.

رييس‌جمهور در ارتباط تلويزيونی با مردم استان خراسان شمالی از حضور حماسی آنان در استقبال از هيات دولت قدردانی کرد و گفت: استقبال مردم بجنورد، نمايشی قدرتمند از عزت، اقتدار و همبستگی و بيانگر شکوه و فرهنگ ايرانی اسلامی بود.

وی افق نگاه ملت ايران را بسيار بلند و متعالی خواند و افزود: ملت ايران پرچمدار پيام روشن انقلاب اسلامی برای همه بشريت است و بايد منتظر تحولات بزرگ‌تری در سطح ملی و هم بين‌المللی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016