پنجشنبه 13 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت موقت حسين پرهيزگار فعال دانشجوئی در بابل، دانشجونيوز

حسين پرهيزگار از فعالين دانشجوئی بابل طی روزهای اخير پس از احضار به اداره اطلاعات شهرستان بابل بازداشت شد.


به گزارش دانشجونيوز، در طی فشارهای مسئولين امنيتی استان به فعالين دانشجوئی و مدنی استان مازندران، حسين پرهيزگار دانشجوی محروم از تحصيل و فعال دانشجوئی در بابل در آستانه ۱۳ آبان بازداشت شد. اين دانشجوی محروم از تحصيل در حوادث پس از انتخابات پس از چند بار احضار به اداره اطلاعات شهرستان بابل مورد تهديد و بازجوئی قرار گرفته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرها حاکی از آن است که اين فعال دانشجوئی در بابل مورد ضرب و شتم و تهديد مقامات اطلاعاتی و امنيتی قرار گرفته به گونه ای که وی پس از آزادی جهت درمان به بيمارستان منتقل شده است. حسين پرهيزگار از فعالين دانشجوئی ليبرال در بابل که از حاميان ستاد مهدی کروبی در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در استان مازندران بوده در جريان حوادث پس از انتخابات به مدت ۱۲ روز در سلول انفرادی مقر سپاه پاسدران شهرستان بابل بازداشت و مورد شکنجه و بازجوئی قرار گرفته بود.

در آستانه ۱۳ آبان فشار بر روی دانشجويان افزايش يافته است بطوريکه در دانشگاه اميرکبير تهران نيز تعداد نامعلومی از فعالين دانشجويی به دادگاه انقلاب احضار شده اند.

بنظر ميرسد با نزديک شدن به روز دانشجو (۱۶ آذر) نيروهای امنيتی تمام تلاش خود را ميکنند تا از تظاهرات احتمالی در اين روز جلوگری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016