جمعه 14 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب وابستگی چهار فعال کرد دستگير شده به حزب کومه‌له، گفت‌وگو با عبدالله مهتدی، راديو فرانسه

شاهرخ بهزادی - وزارت اطلاعات جمهور اسلامی ايران اعلام داشت که چهار فعال کرد که در عمليات تروريستی دو سال اخير شرکت داشتند، درشهرمريوان دستگير شده اند. وزارت اطلاعات مدعی شده است که اين چهار تن از اعضای حزب زحمتکشان کردستان ايران، کومه له بوده اند.
عبدالله مهتدی عضو شورای مرکزی کومه له هرگونه وابستگی اين چهارتن را به حزب کومه له کردستان ايران شديداً تکذيب ميکند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت اطلاعات جمهور اسلامی ايران اعلام داشت که چهار فعال کرد که در عمليات تروريستی دو سال اخير شرکت داشتند، در شهر مريوان دستگير شده اند.

وزارت اطلاعات با اشاره به سخنان اخير سر جان سوئرز رئيس سرويس های اطلاعاتی انگلستان موسوم به ام ۱۶ مدعی شده است که اين چهار تن از اعضای حزب زحمتکشان کردستان ايران، کومه- له بوده و برای عمليات خود از فرماندهی مستقر در لندن - در ارتباط با سرويس های اطلاعاتی انگلستان- دستور ميگرفتند.

در همين حال وزارت امور خارجه انگلستان اتهام و ابستگی اين جريان رابه سرويس های اطلاعاتی انگلستان شديداً تکذيب نمود.

در باره اين موضوع گفتگويی انجام داده ايم با عبدالله مهتدی عضو شورای مرکزی حزب زحمتکشان کردستان ايران موسوم به کومه له و از وی درباره وابستگی اين چهار تن به اين حزب پرسش کرده ايم.

عبدالله مهتدی هرگونه وابستگی اين چهار تن را به حزب کومه له کردستان ايران شديداً تکذيب ميکند و اظهار ميدارد که سه تن از اين افراد که برا ساس اعلام وزارت اطلاعات هم اکنون دستگير شده اند، ظاهراً بيش از يکسال است که به جرم قتل همراهان امام جمعه مريوان دستگير شده و در زندان بسر ميبرند. عبدالله مهتدی اعلام وزارت اطلاعات مبنی بر وابستگی اين چهار تن را به کومه له نوعی تبليغات و بهره برداری نظام به منظور تخريب چهره مقاومت مردمی مردم کردستان ميداند...


[گفت‌وگو با عبدالله مهتدی را بشنويد
]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016