دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت شب گذشته، هيچ شكافي در فراكسيون اصولگرايان ايجاد نكرد، ايلنا

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: رقابت، طبيعت كار سياسي و پارلماني است و معتقدم اين انتخابات به خوبي جمع‌بندي شد و يك سازماندهي در درون اصولگرايان صورت گرفت.

ولي اسماعيلي نماينده گرمي در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد حرف و حديث‌ها در خصوص انتخابات هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان اظهار داشت: در انتخابات هيات‌رئيسه راي گيري كتبي ملاك است كه براساس آن لاريجاني 25 راي، صدر 20 راي كسب كردند و 2 راي نيز سفيد بود و مابقي راي‌گيري‌ها يعني 44 راي براي لاريجاني، استمزاجي بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: اين انتخابات يك رقابت درون خانوادگي سازنده و قوي بود و به نظر من هيچ شكافي در فراكسيون اصولگرايان ايجاد نشد، زيرا رقابت،طبيعت كار سياسي و پارلماني است و معتقدم اين انتخابات به خوبي جمع‌بندي شد و يك سازماندهي در درون اصولگرايان صورت گرفت.

اسماعيلي عضو فراكسيون انقلاب اسلامي در پاسخ به اينكه آيا تقابل لاريجاني و صدر و كسب آراء بالا توسط هر دو باعث شكاف ميان فراكسيون انقلاب اسلامي و فراكسيون متبوعش مي‌شود يا خير، تصريح كرد: بناي ما بر اين است كه با يكديگر رقابت كنيم،اما شكاف ايجاد نشود ، ضمن آنكه اختلاف سليقه‌ها باعث بالنده‌شدن اصولگرايان و بلوغ سياسي مي‌شود.

اسماعيلي در مورد جو جلسه راي‌گيري براي هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان تاكيد كرد : هيچ مشاجره‌اي در اين جلسه اتفاق نيافتاد و انتخابات در كمال آرامش برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016