شنبه 22 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مراسم اولين سالگرد درگذشت رامين پوراندرجانی، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
مراسم اولين سالگرد درگذشت مشکوک دکتر رامين پوراندرجانی، پزشک وظيفه نيروی انتظامی در بازداشتگاه کهريزک، در تبريز برگزار شد.

اولين سالگرد شهادت دکتر رامين پوراندرجانی، پزشک بازداشتگاه کهريزک، صبح ديروز جمعه، ۲۱ آبان ماه برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش به کلمه، اين مراسم در مسجد طوبی تبريز با حضور باشکوه دوستان و اساتيد دوران تحصيل آن مرحوم ، پزشکان و اعضای جامعه پزشکی استاد، فعالين سياسی ، فعالين دانشجويی و ديگر اقشار مردم درتبريز برپا شد.

در اين مراسم دکتر مسعود پزشکيان و دکتر شکور اکبرنژاد نمايندگان تبريز در مجلس شورای اسلامی نيز حضور يافتند.

پيش از اين نيز فعالين دانشجويی دانشگاه های تبريز با انتشار بيانيه ای با گرامی‌داشت سالگرد شهادت دکتر پوراندرجانی نسبت به مصونيت امران و عاملان اصلی حوادث جنايتگاه کهريزک واعتراض کرده بودند.

رامين پوراندرجانی در تاريخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۸۸ در ساختمان بهداری نيروی انتظامی تهران درگذشت. مسئولان علت مرگ وی را «سکته قلبی هنگام خواب» عنوان کردند.

دادسرای تهران در بيانيه‌ای در تاريخ ۲۶ آبان ۱۳۸۸ اعلام کرد که پرونده مرگ رامين پوراندرجانی، پزشک بازداشتگاه کهريزک در دادسرای امور جنايی در حال رسيدگی است.

در تاريخ ۱۰ آذر ۱۳۸۸ عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران علت مرگ رامين پوراندرجانی را «مسموميت دارويی» اعلام کرد و گفت که تحقيق در باره اين که «اين واقعه خودکشی بوده يا قتل ادامه دارد» و اعلام کرد «قرص‌هايی که در سالاد وی کشف شده با آنچه پزشکی قانونی اعلام کرده، مطابقت دارد.»

بعد از گذشت يک سال از اين واقعه هنوز پاسخ روشنی درباره مرگ اين پزشک داده نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016