جمعه 16 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجری: برگزاری دادگاه کهريزک و کوی دانشگاه نشان داد که نظام با مجرم، در هر لباسی که باشد برخورد می‌کند، ايلنا

ايلنا: عضو کميسيون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به پرونده کوی دانشگاه، تاکيد کرد: نمی‌توان با جوسازی جلوی عمل دستگاه قضايی را گرفت.
فرهاد تجری نماينده قصرشيرين، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری دادگاه متهمان حمله به کوی دانشگاه، اظهار داشت: سازمان قضايی نيروهای مسلح رفع‌کننده ناخالصی‌هايی است که ممکن است در بدنه دستگاه قضايی ايجاد شود. برخلاف شعارها، جوسازی‌ها و بی‌انصافی‌هايی که در خارج و داخل کشور عليه دستگاه قضايی صورت می‌گيرد تا شائبه همراهی کليت نظام با تخلفات ايجاد شود، اين دستگاه کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برگزاری دادگاه کهريزک و کوی دانشگاه نشان داد که هم نظام و هم دستگاه قضايی بدون اغماض با مجرم، در هر لباسی که باشد برخورد می‌کند. ولو اينکه اين مجرم در لباس کسانی بوده باشد که مسئوليت تامين امنيت کشور را بر عهده دارد.
عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس تصريح کرد: بايد منتظر برگزاری بقيه جلسات اين دادگاه ماند تا بر اساس مبانی قضايی و حقوقی حکم آن صادر شود. نمی‌توان با جوسازی جلوی عمل دستگاه قضايی را گرفت.
تجری در پاسخ به سئوال ديگری در مورد تحريم برخی مقامات ايرانی از سوی آمريکا نيز تصريح کرد: اين حرکت ناشيانه و بچه‌گانه بوده است و مايه شرم‌ساری بيشتر برای هيات حاکمه آمريکا است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016