شنبه 22 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی رامين سرانجام رفتنی شد؛ نورالدينی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد می‌شود، دادنا

از ميان ۳ گزينه مطرح، نهاد رياست جمهوری در مورد گزينه اول(نورالدينی) به عنوان اولويت جدی و قطعی به جمع بندی نهايی رسيده و بر اساس اخبار موثق، او هم اکنون در حال مطالعه روی شرح وظايف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
دادنا: انتصاب ضياء الدين نورالدينی به سمت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعيت يافت.

به گزارش خبرنگار دادنا، پس از رايزنی‌های فراوان برای جايگزينی محمدعلی رامين، معاون کنونی مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که هم اکنون در سفر حج به سر می برد، ۳ گزينه با ترتيب الويت ۱-نورالدينی ۲-جعفری ۳ - ظهوريان برای اين سمت مطرح هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از ميان ۳ گزينه مطرح، نهاد رياست جمهوری در مورد گزينه اول(نورالدينی) به عنوان اولويت جدی و قطعی به جمع بندی نهايی رسيده و بر اساس اخبار موثق، او هم اکنون در حال مطالعه روی شرح وظايف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نورالدينی که متولد سال ۱۳۵۷ از کهکيلويه و بويراحمد است، فارغ التحصيل رشته فلسفه در مقطع کارشناسی از دانشگاه قزوين و از اعضای انجمن اسلامی اين دانشگاه (دفتر تحکيم وحدت،طيف شيراز) بود که در انتخابات نهم رياست جمهوری، راه خود را از دوستانش در اين تشکيلات جدا کرد.

گفتنی است اکثر دفاتر طيف شيراز دفتر تحکيم وحدت در دانشگاه‌های سراسر کشور در انتخابات نهم رياست جمهوری از احمدی نژاد اعلام حمايت کردند.

در اثنای همين انتخابات بود که به عليرضا زاکانی نزديک شد اما به يکباره و بعد از انتخاب احمدی نژاد به عنوان رئيس جمهور، به تيم بذرپاش پيوست و وارد گروه مشاوران جوان رياست جمهوری شد.
به سفارش بذرپاش به عنوان مشاور جوان رئيس وقت مرکز بررسی‌های استراتژيک رياست جمهوری برگزيده شد، سپس با گذشت زمان کوتاهی به وزارت نفت رفت و سمت مديرکلی روابط عمومی اين وزارتخانه را به مدت يک سال در زمان نوذری برعهده گرفت.

گزارش خبرنگار دادنا حاکی است با رفتن ميرکاظمی به وزارت نفت، نورالدينی برکنار و با حکم ذبيحی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و پارلمانی سازمان تامين اجتماعی منصوب شد و هم اکنون در اين سمت مشغول فعاليت است.
نورالدينی هم اکنون در ليست تغييرات حافظی، مديرعامل سازمان تامين اجتماعی قرار دارد، اگرچه گفته می شود او در ماه‌های اخير، پيشنهاد دبيری شورای اطلاع رسانی دولت را با اين استدلال که تناسبی با سوابق و جايگاه‌های مديريتی بالای او ندارد، نپذيرفته است.

۲- جواد جعفری اولويت دوم است؛کسی که بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمايل زيادی به انتخاب او برای اين سمت دارند؛ او هم‌اکنون مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی است و سالهای پايانی مديريت خود را سپری می کند؛ متولد کرمان است و ۱۶ سال در دوره های رياست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی سمت مديرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای مختلف را برعهده داشته است.

۳- علاءالدين ظهوريان اولويت آخر است؛کسی که حسين انتظامی (نماينده مديران مسئول در هيئت نظارت برمطبوعات) و نمايندگان حامی لاريجانی در مجلس شورای اسلامی به جد دنبال قطعی کردن اين گزينه برای معاونت مطبوعاتی هستند؛ بدنه مطبوعاتی، منجمله نشريات جدولی، سرگرمی‌ها و نشريات عامه پسند به اين علت که در دوره مديرکلی ظهوريان در مطبوعات داخلی از سطح قابل توجه يارانه‌ها و حمايت‌های او برخوردار شدند تمايل دارند وی به اين سمت برگزيده شود.

و نهايتاً اينکه، در حال حاضر گزينه اول به پشتوانه حمايت تيم نهاد رياست جمهوری از ۹۰ درصد شانس تصدی پست معاونت مطبوعاتی برخوردار است و با اين اوصاف می‌توان نتيجه گيری کرد که نورالدينی ۳۲ ساله می رود تا نام خود را به عنوان جوانترين معاون وزير ارشاد ثبت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016