دوشنبه 24 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک جوان معترض به رهبر ايران به طرز مشکوکی در بازداشتگاه سپاه جان باخت، هرانا

خبرگزاری هرانا – هفته گذشته يک جوان سی ساله به نام "حميد مدملی" که به اتهام توهين به رهبر ايران در تماس با يک شبکه فارسی زبان توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده بود به طرز مشکوکی در بازداشتگاه نامعلومی جانباخت.

بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، حميد مدملی اهل محله سرآسياب شهرستان مسجد سليمان چندی پيش به دليل ارتباط با يک شبکه فارسی زبان ماهواره ای و انتقاد به رهبر ايران و رئيس جمهوری توسط اطلاعات سپاه پاسداران در منزل مسکونی اش در تهران بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ماموران امنيتی سپاه در هنگام مراجعه به منزل اين شهروند، با ضرب و شتم شديد وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند و پيگيری های خانواده اين زندانی با گذشت چندين ماه از زمان بازداشت راه به جايی نبرد.

سر انجام پس از پيگيری های مستمر ماموران اطلاعاتی جسد اين جوان را با تدابير امنيتی در زادگاه اش "مسجد سليمان" به خاک سپرده و برادر وی را نيز به دليل شکايت از ارگان مربوطه تهديد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016