پنجشنبه 27 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت هنگام شهيدی به بند متادون: تلفن ممنوع، تماس با دنيای خارج تنها از راه ملاقات، کمپين بين المللی حقوق بشر

يک منبع مطلع به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که هنگامه شهيدی روزنامه نگاری که برای چندهفته به مرخصی استعلاجی آمده بود پس از بازگشت به زندان اوين به بند متادون، منتقل شد. اين بندی است که طی هفته های گذشته زندانيان زن عقيدتی-سياسی را به آن منتقل کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اين منبع بند ياد شده تلفن ندارد و تنها تماس زندانيان با خارج از زندان تنها ملاقات های حضوری با اعضای خانواده شان است. هنگامه شهيدی به شش سال زندان محکوم شده است و پس از اعطای مرخصی استعلاجی برای درمان به مرخصی آمد ولی در آستانه شروع معالجات بار ديگر وی به زندان فراخوانده است. به گفته منبع ياد شده اگر وضع روحی اين روزنامه نگار خوب بوده است اما به لحاظ جسمی با مشکلات عديده ای مواجه است.

طی ماه های گذشته بسياری از زندانيان از ابتلا به بيماری های گوناگون در زندان سخن گفته اند در حالی است که غالب اين افراد پيش از زندانی شدن سابقه بيماری های مبتلابه را نداشته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016