جمعه 28 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر سردار مقدم: اعلام کنند که دوستی و نزديکی با ميرحسين موسوی جرم است، جرس

جرس: به دنبال بازداشت غيرقانونی سردار مقدم، رئيس کميته ايثارگران ستاد انتخاباتی مهندس موسوی، تعدادی از خانواده های زندانيان و جوانان اصلاح طلب با حضور در منزل وی به دلجويی و ابراز هم دردی با خانواده اش پرداختند.

به گفته همسر اين فرمانده سپاه و سردار جنگ، او از روز چهارشنبه هفته گذشته به منزل مراجعت نکرده و هيچ گونه تماسی هم با خانواده نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش نوروز، خانم حيدری در اين ديدار با وصف ويژگی های ارزنده همسرش حضور مداوم او در جبهه های جنگ و حضور در همه عمليات جنگی را گناه غيرقابل بخشش از نظر تازه به دوران رسيده های امروز دانست و گفت اگر علاقه به مهندس موسوی نخست وزير امام و نزديکی به او جرم است اين را بايد اعلام کنند تاهمه بدانند و در غيراين صورت اين گونه رفتار با يک رزمنده و سردار ديروز بايد توجيه و پاسخ گفته شود.

وی با اعلام اين که عليرغم ادعای قانون گرايی قوه قضائيه هيچ خبری از همسرش ندارد، شرايط روحی فرزندانش را در غياب پدر بد توصيف کرد و گفت فرزندانم و بلکه همه خويشان و دوستان ما از اين گونه رفتار در شوک هستند و پدر ايشان و پدر و مادر من هم از اين رفتار زشتی که با او شده بی خبرند چرا که تحمل باور آن را ندارند.

وی هم چنين از حاضرين خواست که برای رهايی همه زندانيان مظلوم دعا کنند و اظهار اميدواری کرد که روز عيد غدير همه عزيزان دربند ازجمله همسرش در کنار خانواده های خود باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016