جمعه 28 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: آمريکا بزرگترين ناقض حقوق مذهبی است، مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران در واکنش به گزارش اخير وزارت خارجه آمريکا در مورد آزادی های دينی در جهان، استفاده ابزاری اين کشور از مذهب را محکوم کرد و آمريکا را بزرگترين ناقض حقوق مذهبی دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر ، در گزارش اخير وزارت خارجه آمريکا ادعای نقض حقوق اقليت های مذهبی در ايران مطرح شده است، که رامين مهمانپرست ضمن رد اتهام های مطرح شده در اين گزارش، موارد متعدد نقض گسترده حقوق بشر توسط دولت آمريکا را يادآور شد.

مهمانپرست افزود: حمايت همه جانبه آمريکا از جنايات رژيم صهيونيستی در قبال پيروان اسلام، مسيحيت و يهوديت، آمريکا را به حامی بزرگترين عمليات سيستماتيک و دولتی نقض حقوق مذهبی تبديل کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی، دولت آمريکا در حالی نسبت به وضعيت برخی فرق کاذب و ساخته استعمار انگليس و صهيونيست ابراز نگرانی می کند که به بهانه حادثه پرابهام ۱۱ سپتامبر و ترويج اسلام هراسی و اسلام ستيزی در اسناد دولتی و سخنرانی های مقامات ارشد آن کشور، نه تنها بزرگترين ناقض حقوق مذهبی پيروان دين اسلام در کشورهای اسلامی از جمله عراق و افغانستان است بلکه راه را برای نقض حقوق مذهبی پيروان دين اسلام در داخل آمريکا به ويژه در اروپا هموار کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصريح کرد: مباحث اجلاس اخير شورای حقوق بشر، گويای گستردگی نقض حقوق بشر و از جمله حقوق مذهبی در آمريکا است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016