شنبه 29 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت رسمي بنياد گلشيري و احمد شاملو فيلتر شده است، ایلنا

به گزارش خبرنگار ايلنا، سايت رسمي بنياد گلشيري به آدرس www.golshirifoundation.org از روز پنجشنبه 27 آبان ماه فيلتر شده و از دسترس خارج شده است.

فرزانه طاهري(رئيس بنياد گلشيري) در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با تاييد اين مطلب افزود: خود من هم از طريق اخبار و دوستان شنيدم كه اين سايت فيلتر شده است و دليل آن را نمي‌دانم.

طاهري افزود: اين سايت بسيار دير به‌روز مي‌شد و فقط در آن اخباري پيرامون جايزه بنياد گلشيري و همچنين آثار مرحوم گلشيري منتشر مي‌شد. گهگاهي نيز اگر ويژه‌نامه‌اي منتشر مي‌شد؛ در اين سايت قرار مي‌گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طاهري با اشاره به اينكه درباره اين وضعيت پيگيري خواهد كرد، افزود: درباره دليل فيلتر شدن اين سايت مسولان اطلاعي به ما ندادند. من نيز اصلا نمي‌دانم از چه طريقي بايد پيگير فيلتر شدن سايت باشم اما از آنجاكه توان راه‌اندازي سايت جديدي را نداريم؛ فعاليت‌هاي خود را از همين سايت پيگيري خواهيم كرد.

سايت رسمي احمد شاملو به آدرس www.shamlou.org نيز همزمان با سايت گلشيري فيلتر شده است. آيدا سركيسيان(همسر احمد شاملو) با تاييد اين مطلب گفت: از هفته‌ي گذشته عده‌اي از علاقمئدان تماس مي‌گرفتند و اعلام مي‌كردند كه نمي‌توانند وارد سايت شوند. اما دليل اين موضوع را من نمي‌دانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016