یکشنبه 30 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: کشته شدن سرکرده‌ يک گروه وهابی در کردستان، ايلنا

ـ اين گروهک قصد داشت با استفاده از درآمد حاصله از سرقت‌های ياد شده اقدامات تروريستی در شهرهای سنی نشين غرب کشور را افزايش دهد که با اقدامات به موقع نيروهای اطلاعاتی ناکام ماندند.


ايلنا: سرکرده‌ يک گروهک تروريستی در کردستان با تلاش مستمر و پيگيری‌های اطلاعاتی – عملياتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان سنندج شناسايی و در کمين نيروهای اطلاعاتی قرار گرفت و طی درگيری مسلحانه به همراه معاونش به هلاکت رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا،به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، با تلاش مستمر و پيگيری‌های اطلاعاتی – عملياتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌ی کل اطلاعات استان کردستان، سرکرده يک گروهک تروريستی از عناصر وهابی منحرف که پس از پنج ماه از آخرين اقدام تروريستی خود در همدان متواری شده بود، در شهرستان سنندج شناسايی و در کمين نيروهای اطلاعاتی قرار گرفت و طی درگيری مسلحانه به همراه معاونش به هلاکت رسيدند.
سرکرده اين گروهک به همراه معاون و ساير همدستانش اقدامات مجرمانه‌ای همچون سرقت مسلحانه و زورگيری از يک شرکت خصوصی در سنندج، درگيری مسلحانه با نيروهای انتظامی در منطقه چهارباغ سنندج، اقدام به ترور آقای مهدی کاميانی دادياردادگستری سنندج، ْآدم ربايی و قتل در شهرهای همدان و بيجار، سرقت مسلحانه و قتل در زنجان، سرقت مسلحانه از طلافروشی و مجروح کردن مردم عاديدر همدان را در پرونده ننگين خود دارند.
شايان ذکر است اين گروهک قصد داشت با استفاده از درآمد حاصله از سرقت‌های ياد شده اقدامات تروريستی در شهرهای سنی نشين غرب کشور را افزايش دهد که با اقدامات به موقع نيروهای اطلاعاتی ناکام ماندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016