چهارشنبه 3 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انجام بيش از ۳۰ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی تهران در نيمه دوم آبان ماه، ايسنا

بيش از ‌٣٠ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی تهران در نيمه دوم آبان ماه ‌٨٩ صورت گرفت.

به گزارش ايسنا براساس آمار و اطلاعات اخذ شده از واحدهای بازرسی و نظارت مجامع امور صنفی استان تهران، در مورد بازرسی‌های انجام شده واحدهای خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، توليدی، انبار و سردخانه‌ها از تاريخ ‌١٥/٨/٨٩ لغايت ‌٢٦/٨/٨٩ ، ‌٣٩ هزار و‌٣٠١ فقره بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که از اين تعداد ‌٦ هزار و ‌٩٣ پرونده تخلف تشکيل شده و بيشترين تعداد مربوط به شهر تهران با ‌٥ هزار و ‌١٨٢ فقره و کمترين تعداد مربوط به شهرستان‌های فيروزکوه، ساوجبلاغ و نظرآباد با ‌١٤ پرونده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با توجه به بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان مجامع امور صنفی، قيمت برخی کالاها همچون مرغ، تن ماهی، لاستيک خودرو، برنج ايرانی، حبوبات، مواد شوينده و تخم مرغ با افزايش چند درصدی رو به رو بوده است.

بيشترين تخلفات به وقوع پيوسته در حوزه کالا و خدمات، به شير يارانه‌ای، مرغ، روغن جامد، حبوبات، تخم مرغ، برنج ايرانی، تعويض روغنی، گوشت قرمز، ميوه، تن ماهی، لوازم يدکی اتومبيل، شارژ ايرانسل، آژانس‌های اتومبيل کرايه و آرايشگاه‌های زنانه مربوط بوده و بالاترين عناوين تخلف نيز عدم نصب اتيکت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016