سه شنبه 9 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ۷۱ نفر در آبان ماه ۱۳۸۹، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
طی آبان ماه ۱۳۸۹ بر اساس گزارش‌های موجود ۷۱ تن از فعاليت سياسی و مدنی و شهروندان در نقاط مختف کشور بازداشت شده‌اند.

اقليت‌های مذهبی در ايران در روزهای مختلف آبان ماه دست کم ۲۰ تن از پيروان خود را در معرض بازداشت ديده‌اند. دراويش گنابادی با ۸ مورد بازداشت و بهاييان با ۵ مورد بازداشت بيش‌ترين بازداشت‌ها را در اين ميان داشته‌اند. همچنين پيروان آيت‌الله بروجردی نيز ۶ تن از اعضای خود را در بازداشت دارند. يک تن نيز از اهل تسنن بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر پايه گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ايران» در آبان ماه ۹ فعال کرد، هشت فعال سياسی، هفت دانشجو، ۶ فعال کارگری، پنج وکيل و سه شهروند و يک اقتصاد دان و ورزشکار نيز بازداشت شده‌اند.

همچنين در آبان ماه دو تن از کارمندان دفتر عبدالجبار کرمی نماينده مجلس شورای اسلامی در سنندج و در حين پخش بريده روزنامه‌های رسمی کشور در بين دانشجويان دستگير شدند.

در تاريخ ۲۸ آبان ماه نيز رئيس پليس امنيت اخلاقی ناجا از دستگيری هشت تن با طرح اتهام «شيطان پرستی» در غرب کشور خبر داده بود. پليس اتهام اين افراد را «استفاده از کتاب‌ها و علائم به قصد جذب نيرو و تشکيلات سازمان يافته» عنوان کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016