یکشنبه 25 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن بيگلربيگی، عضو شاخه جوانان جبهه مشارکت مازندران و رحمت عزيزی، دبير ستاد ۸۸ شهرستان بهشهر بازداشت شدند، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - صبح روز چهار شنبه ۲۱ مهرماه ماموران امنيتی وزارت اطلاعات با مراجعه به محل کار پدر محسن بيگلر بيگی عضو شورای مرکزی ستاد ۸۸ مازندران اقدام به بازداشت وی نمودند.

ماموران پس از تفتيش کامل شرکت و ضبط کيس کامپيوتر، با در دست داشتن حکم تفتيش منزل وی را به آنجا برده و پس از وارسی کامل اقدام به بازداشت ايشان نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از پيگيری‌های مکرر توسط خانواده‌ی اين عضو و مسئول ستاد جوانان مهندس موسوی در بهشهر در توضيح دلايل بازداشت ايشان اعلام شده که وی بدليل فعاليت‌های مجازی بازداشت شده اند و از آنجا به زندان ساری منتقل شده است. لازم به ذکر است که بيگلربيگی رئيس ستاد ۸۸ شهرستان بهشهر، دانشجوی سال آخر مهندسی مکانيک دانشگاه آزاد ساری است و مشغول انجام امور مربوط به ارائه‌ی پايان نامه خود بود.

همچنين در جريان بازداشت اين عضو جبهه مشارکت مازندران رحمت عزيزی دبير ستاد ۸۸ شهرستان بهشهر نيز بازداشت و به زندان ساری منتقل شد. متاسفانه اطلاعات دقيقی از نحوه بازداشت ايشان در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016