سه شنبه 9 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه نمايندگان مجلس: مسئولان بايد از دانشمندان هسته‌ای کشور حفاظت بيشتری کنند، فارس

خبرگزاری فارس: تمامی نمايندگان حاضر در جلسه ديروز و امروز مجلس به‌استثنای نمايندگان غايب و نمايندگانی که در مأموريت حضور دارند طی بيانيه‌ای ضمن محکوم کردن ترور اساتيد دانشگاه شهيد بهشتی از مسئولان برگزيده خواستند تا از دانشمندان کشورمان حفاظت بيشتری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تمامی نمايندگان حاضر در جلسه علنی ديروز و امروز مجلس شورای اسلامی با صدور بيانيه‌ای ترور اساتيد دانشگاه شهيد بهشتی را محکوم و خواستار برخورد جدی دستگاه قضايی و امنيتی با عاملان اين جنايات تروريستی شدند.

در ابتدای اين بيانيه آمده است: ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتی که اساتيد برجسته اين دانشگاه بودند در تداوم اقدامات رژيم صهيونيستی و دشمنان انقلاب اسلامی عليه ملت ايران صورت گرفته است.

در اين بيانيه که به امضای ۲۶۲ نماينده مجلس رسيده است وکلای ملت تصريح کردند: نمايندگان مجلس اين گونه حرکات دشمنان انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنند و لازم است که مسئولان اطلاعاتی و امنيتی کشور عاملان اين جنايات را شناسايی و با مجازات کردن آنها ريشه اين گونه جنايات را بخشکانند.

نمايندگان مجلس هشتم شهادت دکتر شهرياری را به مقام معظم رهبری و خانواده وی تسليت گفتند و بهبودی و سلامتی دکتر عباسی را از خداوند منان خواستار شدند.

در بخش پايانی اين بيانيه نمايندگان مجلس از مسئولان مربوطه خواستند تا از دانشمندان هسته‌ای و علمی کشورمان حفاظت بيشتری کنند و به مسئولان مذاکره کننده با ۱+۵ توصيه کردند که با جديت بيشتری از حقوق مسلم ملت ايران دفاع کنند.

کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز طی بيانيه‌ای ترور اساتيد دانشگاه شهيد بهشتی را محکوم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016