یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار نفر در اصفهان به دار آويخته شدند، ايسنا

چهار سوداگر مرگ در محوطه‌ی زندان مرکزی اصفهان اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، محکوم عليه‌ی اول "عبداله –ن" در رابطه با نگه داری و در معرض فروش قرار دادن ۴۹۵ گرم کراک ومحکوم عليه دوم "ظريف-د" در رابطه با نگه داری مقدار نه کيلو و۴۵۰ گرم کراک به اعدام محکوم شد.

محکوم عليه سوم "بختيار-س" متولد ۱۳۴۵ نيز دارای سابقه در رابطه با مواد مخدر به موجب رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به جرم نگه داری۷۴ کيلو و ۸۰۰ گرم کراک وحمل و نگه داری ۵۶ کيلو و ۱۰۰ گرم کراک ونگه داری ۶۰۳ گرم ترياک و۹۴ گرم سوخته ترياک و دو دستگاه وافور واعتياد به مواد مخدر به اعدام و دو سال حبس ومبلغ ۱۸۲۰۰۰۰۰ ريال جزای نقدی و۷۰ ضربه شلاق محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محکوم عليه چهارم "مسعود –ق" متولد ۱۳۵۱ نيز به جرم جاسازی و حمل ۲۶۱ کراک به موجب رای شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به اعدام و مصادره اموال به استثنای هزينه متعارف زندگی محکوم شد.

اين چهار حکم به تاييد دادستان کل کشور رسيد و به اين ترتيب هر چهار محکوم صبح روز شنبه - امروز- و پس از آنکه درخواست عفوشان در دو نوبت مورد مخالفت قرار گرفت پس از طی مراحل و تشريفات قانونی به دار مجازات آويخته شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016