چهارشنبه 24 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد احمديان، معاون نيروگاهی رييس سازمان انرژی اتمی، قائم مقام سازمان انرژی اتمی شد، ايسنا

محمد احمديان ـ معاون نيروگاهی رييس سازمان انرژی اتمی ـ با حفظ سمت به عنوان قائم مقام اين سازمان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد احمديان ـ رييس شرکت توليد و توسعه انرژی اتمی و معاون نيروگاهی سازمان انرژی اتمی ـ از سوی علی‌اکبر صالحی به عنوان قائم مقام اين سازمان منصوب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، دکتر محمد احمديان در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شد. وی پس از اخذ ديپلم در رشته رياضی در سال ۱۳۶۲ در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شريف فارغ التحصيل شد. سپس کارشناسی ارشد (۱۳۶۶) و دکتری (۱۳۷۰) را در همين رشته در دانشگاه يوميست انگلستان با موفقيت پشت سر گذراند.

احمديان دارای تجربيات و مراتب ارزشمندی در زمينه‌های مختلف است. وی در سال ۱۳۵۹ رسما با مرتبه استاديار در دانشگاه صنعت آب و برق وزارت نيرو فعاليت خود را آغاز کرد و مناصبی همچون معاون وزير نيرو در امور برق و انرژی (۸۷-۸۵) ، معاون وزير نيرو و رييس هيات مديره و مدير عامل شرکت مادر تخصصی توانير (۸۵-۸۰) معاون وزير نيرو در امور برنامه ريزی و نظارت (۸۰-۷۷) معاون وزير نيرو در امور آموزش و نيروی انسانی (۷۷-۷۶) و رييس دانشکده صنعت آب و برق (۷۶-۷۰) را در کارنامه کاری خود دارد.

دکتر احمديان همچنين با عضويت در شوراها، کميته‌ها، مجامع، هيات‌های امنا و هيات مديره‌های مختلف فعاليت‌های تخصصی زيادی را به انجام رسانده است. احمديان علاوه بر نشر مقالاتی در مجلات معتبر داخلی ۵ مقاله نيز در نشريات خارجی منتشر نموده و يک طرح تحقيقاتی با عنوان طراحی و ساخت آزمايشگاه کامپيوتری بررسی و بهره برداری از سيستم‌های قدرت را به پايان رسانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016