پنجشنبه 25 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فشارهای امنيتی جهت عدم انتشار آگهی مراسم سالگرد شهدای عاشورای ٨٨، جرس

جرس: به گزارش منابع حقوق بشری، نهادهای امنيتی طی روزهای اخير تهديدات و فشارهای امنيتی بر شهروندان بويژه خانواده های جان باختگانِ اعتراضات سال گذشته را افزايش داده و مانع برگزاری هرگونه مراسم سالگردی برای جانباختگان شده اند.

به گزارش کانون حمايت ازخانواده های جان باختگان وبازداشتی ها، ماموران امنيتی از روزها قبل تمهيداتی به کار گرفتند تا هيچ کس مراسمی برگزارنکند و يا اگر مراسمی انجام شود، بدون انعکاس در رسانه ها باشد و مراسم سالگرد عاشورا نيز در سکوت کامل برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش به رسانه های دولتی نيز ابلاغ شده بود که از درج هرگونه آگهیِ مراسم سالگرد جان باختگان عاشورای سال ٨٨ امتناع کرده و انتشار اين نوع آگهی ها ممنوع اعلام شده بود.

اين گزارش افزود "در همين راستا خانوادهای جان باختگان سکوت نکرده و به هرشکلی وبا هروسيله ای آگهی ها را درسايت های مختلف منعکس کرده وازهمه مردم خواسته اندکه دراين مراسم شرکت کنند و با همکاری کليه مردم اطلاع رسانی وسيع انجام شده است، اعلام کرده اند که سکوت نخواهند کرد و مراسم سالگرد عزيزانشان را به هرقيمت برگزار خواهند کرد."

گفتنی است همزمان با فرارسيدن عاشورای حسينی تعدادی از خانواده های جانباختگان عاشورای سال گذشته بر سر مزار عزيزان شان مراسم بزرگداشت برگزار می کنند .

سيد علی موسوی خواهر زاده ميرحسين موسوی، مهدی فرهادی نيا، شبنم سهرابی، محمدعلی راسخی نيا، امير ارشدی، شهرام فرجی، مصطفی کريم بيگی و…از جمله شهدای عاشورای پس از انتخابات هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016