جمعه 26 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: عوامل فتنه با حرکات تروريستی نمی توانند در وحدت شيعه و سنی خللی وارد نمايند، مهر

رييس جمهور در پيامی به مناسبت حادثه تروريستی روز تاسوعای حسينی شهرستان چابهار با تسليت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزيزمان تصريح کرد:عوامل فتنه بايد بدانند با همدستی و استخدام ايادی استکبار و حرکات تروريستی نمی توانند در وحدت شيعه و سنی خللی وارد نمايند و اين حرکات ددمنشانه نشانه ای از ضعف و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری، متن پيام دکتر محمود احمدی نژاد که توسط وزير کشور در مراسم تشييع پيکر شهدا در چابهار قرائت شد بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

الهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر واجعلنا من خير اعوانه و انصاره و المستشهيدن بين يديه

من المومنين رجال صدقوا ماعهدوا الله عليه فمنهم من قضی نحبه و منهم من يتنظر و مابدلوا تبديلا احزاب (۲۳)

شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزيزمان در حادثه انفجار تروريستی روز تاسوعای حسينی شهرستان چابهار بار ديگر پرده از ماهيت واقعی مدعيان دموکراسی و جقوق بشر برداشت البته عوامل فتنه بايد بدانند با همدستی و استخدام ايادی استکبار و حرکات تروريستی نمی توانند در وحدت شيعه و سنی خللی وارد نمايند و اين حرکات ددمنشانه نشانه ای از ضعف و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

شهادت غريبانه اين عزيزان که سند ديگری از مظلوميت و آزادگی ملت ايران است را به ساحت مقدس ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی ،خانواده های داغدار اين عزيزان ،مردم شهيد پرور سيستان و بلوچستان و بويژه مردم ولايتمدار چابهار تسليت و تعزيت عرض می نمايم.

بدون شک بهترين پاداش عشقبازی با حسين (ع) و مجاهدت خالص ترين بندگان خدا در روز تاسوعا که بنام قمر بنی هاشم (ع) مزين است ، چيزی جزء شهادت نيست.

از دستگاه های امنيتی ،اطلاعاتی و قضايی کشور می خواهم در اسرع وقت ،نسبت به شناسايی و ريشه يابی اين حرکت ددمنشانه اقدام نموده و عوامل اصلی و مزدوران اين جنايت را به اشد مجازات برسانند .

بدخواهان اسلام و ايران بدانند با ريختن خون هموطنان بی گناه و اقدامات کور، لحظه ای در عزم و اراده مقدس اين ملت در دفاع از آرمان های عاشورايی انقلاب اسلامی ،خدشه ای وارد نحواهد شد و ملت عزتمند ايران تا آخرين نفس به عنوان منتظران مهدی (عج) از تداوم جهاد مقدس برای مبارزه با ظلم ،فساد و بی عدالتی در جهان کوتاه نخواهد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016