یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ابوالفضل طبرزدی، هادی حيدری، فاطمه عرب سرخی، محمد شفيعی و عليرضا طاهری، جرس

جرس: ابوالفضل طبرزدی، از نزديکان حشمت‌الله طبرزدی، دبير کل جبهه دموکراتيک ايران صبح امروز، ۲۸ آذر ماه، در منزل پدری اش در اهواز بازداشت شد .

به گزارش روابط عمومی جبهه دموکراتيک ايران، پس از حمله ۱۰ مامور امنيتی به منزل پدری ابوالفضل طبرزدی در ساعت ۸ صبح امروز ۲۸ آذرماه، او دستگير و توسط ماموران امنيتی به نقطه نامعلومی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابوالفضل طبرزدی پيش‌تر گفته بود که به دليل پيگيری پرونده حشمت الله طبرزدی، دبير کل زندانی جبهه دمکراتيک ايران، تحت تعقيب قرار دارد و ماموران امنيتی با بازداشت او می‌خواهند پيگيری پرونده مهندس طبرزدی را مختل کنند.

ماموران امنيتی به خانواده طبرزدی گفته اند که ابوالفضل با سازمان مجاهدين خلق در ارتباط است و از اين رو به نظر می رسد نهادهای امنيتی می خواهند پرونده سنگينی برای او بسازند.

***

بازداشت هادی حيدری، فاطمه عرب سرخی، محمد شفيعی و عليرضا طاهری

جرس: هادی حيدری، فاطمه عرب سرخی، محمد شفيعی و عليرضا طاهری امروز در پی احضار به دادسرای مستقر در اوين و حضور در آنجا بازداشت شدند.

به گزارش جرس، ماموران زندان با تاييد خبر بازداشت اين افراد، از جمله اتهام آنان "برنامه‌ريزی برای برگزاری برخی از جلسات" عنوان شده است.

گفتنی است هادی حيدری ‌کاريکاتوريست و مدير هنری روزنامه‌ اعتماد ملی است که پيش از اين در آبان ماه سال گذشته، در جريان حمله ماموران امنيتی به مراسم برگزاری دعای کميل برای آزادی زندانيان سياسی بازداشت شده بود.

همچنين ماموران انتظامی ماه گذشته به منزل فاطمه عرب سرخی از جوانان اصلاح طلب يورش برده و کامپيوتر، پاسپورت، عکس، دست نوشته‌ها و وسايل شخصی او را با خود بردند. ماموران در همان روز احضاريه را برای حضور در دادسرا به وی ارائه کردند.‬


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016