یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ثمره هاشمی: متکی برای کناره گيری اعلام آمادگی کرده بود، مهر

دستيار ارشد رئيس جمهور با بيان اينکه شنبه هفته گذشته با متکی در خصوص تغيير صحبت ‌شد و وی نيز آمادگی خود را اعلام ‌کردند، گفت: ايشان قرار بود روز دوشنبه از سفر سنگال به تهران برگردند و با توجه به اين نکته نيز روز دوشنبه اين موضوع اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سيد مجتبی ثمره هاشمی دستيار ارشد رئيس‌جمهور امروز يکشنبه در حاشيه اجلاس وزرای زن کشورهای اسلامی، درجمع خبرنگاران درپاسخ به اين سوال که گفته می‌شود متکی در جريان تغيير خود نبوده است، اظهار داشت: شنبه هفته گذشته با آقای متکی در خصوص تغيير صحبت ‌شد و ايشان نيز آمادگی خود را اعلام ‌کردند.

وی افزود: ايشان قرار بود در روز دوشنبه از سفر سنگال به تهران برگردند و با توجه به اين موضوع نيز روز دوشنبه اين موضوع اعلام شد.

ثمره هاشمی همچنين در مورد معرفی صالحی که در حال حاضر سرپرستی وزارت خارجه را بر عهده دارد، از سوی رئيس‌ جمهور به عنوان وزير خارجه به مجلس شورای اسلامی گفت: صبر کنيد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسيد با توجه به در پيش بودن مذاکرات استانبول رئيس دستگاه ديپلماسی چه موقع به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود، هم گفت: سه ماه فرصت است.

گفتنی است علی اکبر صالحی رئيس سازمان انرژی اتمی و سرپرست فعلی وزارت امور خارجه رئيس جمهور را در اين اجلاس همراهی می کرد.

ضمن اينکه در انتهای سخنرانی احمدی نژاد هيئتهای شرکت کننده در اجلاس وزرای امور زنان کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی با وی عکس يادگار گرفتند. همچنين در حاشيه برگزاری اين اجلاس نمايشگاهی از دستاوردهای زنان کشور در حوزه های مختلف نيز برگزار شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016