جمعه 3 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب خبر دستگیری عبدالرئوف ریگی، ايلنا

شب گذشته استانداری سیستان و بلوچستان، تماسی را با مقامات پاکستانی برقرار کرد که در این تماس خبر دستگیری عبدالرئوف ریگی توسط مقامات محلی این کشور، تایید نشد.

ایلنا: استاندار سیستان و بلوچستان از تایید نشدن خبر دستگیری عبدالرئوف ریگی، جانشین عبدالمالک ریگی توسط مقامات پاکستانی خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی محمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتشار خبر دستگیری جانشین عبدالمالک ریگی در پاکستان اظهارکرد: شب گذشته استانداری تماسی را با مقامات پاکستانی برقرار کرد که در این تماس خبر دستگیری عبدالرئوف ریگی تایید نشد.
وی ادامه داد: هنوز هیچ مقام رسمی در پاکستان خبر دستگیری جانشین عبدالمالک ریگی، رهبر به هلاکت رسیده گروهک تروریستی جندالشیطان را تایید نکرده است.
به گفته وی عبدالرئوف ریگی برادر عبدالمالک ریگی و سخنگوی فعلی گروهک تروریستی جندالله است و فتواهای فعلی این گروهک شیطانی از طرف عبدالرئوف ریگی صادر می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دستگیری این فرد مزایایی بسیاری در پی خواهد داشت، گفت: باید در انتظار خبرهای بعدی در مورد صحت این دستگیری باشیم.
گفتنی است شب گذشته برخی خبرگزاری‌ها خبر دستگیری عبدالرئوف ریگی جانشین عبدالمالک ریگی را توسط مقامات محلی پاکستان و در خاک این کشور مخابره کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016