دوشنبه 6 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: دو فروند کشتی حامل سوخت قاجاق توقيف شد، ايسنا

وزارت اطلاعات از توقيف دو فروند کشتی حامل سوخت قاجاق حوالی جزاير قشم خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان هرمزگان اعلام کرد :با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان دو فروند کشتی حامل سوخت قاچاق حوالی جزيره قشم که مبادرت به قاچاق قريب به ۴۵۰ هزار ليتر سوخت ‌نمودند، شناسايی و در همين رابطه ۱۰ نفر دستگير و روانه زندان شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اطلاعيه روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان هرمزگان می‌افزايد: يکی از اين کشتی‌ها متعلق به کشتيرانی جمهوری اسلامی تحت عنوان کشتی بان‌کرينگ موظف به تامين سوخت مصرفی کشتی‌هايی که از سوی کشتيرانی جمهوری اسلامی حواله برای آنها صادر گرديده، بود و ديگری متعلق به بخش خصوصی است که مبادرت به حمل خودروهای ترانزيتی از امارات به ايران نموده و پس از بازگشت از شناورهای مختلف در دريا، سوخت‌های قاچاق تهيه و به خارج از کشور انتقال می‌داد.

بر اساس اين گزارش، کاپيتان کشتی متعلق به کشتيرانی جمهوری اسلامی در اعترافات خود اذعان داشته اين اقدام وی ربطی به مسئولين کشتيرانی جمهوری اسلامی نداشته و تخلف انجام شده را متوجه خود می‌داند.

شايان ذکر است جريمه‌ متعلق به سوخت‌های مکشوفه بالغ بر شش ميليارد و ۶۵۲ ميليون و ۴۴۳ هزار و ۴۵۸ ريال و جريمه سوخت از دست رفته نيز بالغ بر ۱۳ ميليارد و ۷۷۲ ميليون و ۱۶۰ هزار ريال از سوی گمرک تعيين گرديده که بايستی توسط متهمين پرونده پرداخت گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016