سه شنبه 7 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهلت ۱۰ روزه طلافروشان برای دادن اظهارنامه‌های مالياتی، ايسنا

طلافروشان تا ۱۵ دی ماه جاری مهلت دارند تا اظهارنامه‌های مالياتی خود را ارائه کنند.

محمد کشتی آرا ـ رييس اتحاديه کشوری طلا و جواهر ـ به خبرنگار اصناف ايسنا گفـت: کليه واحدهای صنف طلافروش برای پرداخت ماليات بر ارزش افزوده خود بايد در سايت وزارت امور اقتصادی و دارايی ثبت نام و از طريق الکترونيکی اظهارنامه‌های خود را ارائه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: هفته گذشته در جلسه کميسيون اقتصادی مجلس که به منظور بررسی موضوع ماليات بر ارزش افزوده طلافروشان تشکيل شده بود همان موضوعاتی که قبلا در سازمان امور مالياتی و مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح و تاييد شد، مورد تاييد قرار گرفت و مقرر شد تا فروشندگان صنف طلا و جواهر در سراسر کشور از اول مهر ماه قانون ماليات بر ارزش افزوده را اجرا کنند.

کشتی‌آرای درباره موافقت طلافروشان با پرداخت ماليات بر ارزش افزوده گفت: پس از آنکه اين مساله در مجلس به تاييد رسيد و اخبار آن نيز منتشر شد، طلافروشان آمادگی خود را برای اجرای قانون اعلام کردند و وزير اقتصاد نيز از ارائه اولين گروه اظهارنامه‌های مالياتی طلافروشان خبر داد.

رييس اتحاديه کشوری طلا و جواهر خاطرنشان کرد: در اطلاعيه‌هايی که منتشر کرديم از صنف طلافروشان خواسته‌ايم که اجرای از قانون تمکين کنند و ماليات خود را بپردازند.

وی گفت: طلافروشان می‌توانند برای پرداخت مالياتشان به دارايی مراجعه کنند و يا در سايت دارايی ثبت نام کرده و از طريق الکترونيکی اظهارنامه‌های خود را به ثبت برسانند ولی نهايتا تا ۱۵ دی ماه مهلت دارند که اظهارنامه‌های مالياتی خود را بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016