چهارشنبه 8 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان اعتصاب غذای بهاره هدايت، فعال دانشجويی، کلمه

بهاره هدايت ،فعال دانشجويی و جنبش زنان ديروز در زندان اوين به اعتصاب غذای خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار کلمه، با اينکه بهاره هدايت به دنبال اوضاع نامناسب جسمانی خود به اعتصاب غذای خود پايان داده است اما همچنان ممنوع الملاقات است . خانواده بهاره امروز ( سه شنبه ) برای چندمين هفته متوالی برای ملاقات با وی به زندان اوين رفتند اما بازهم ماموران زندان به آنها گفتند وی ممنوع الملاقات است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهاره هدايت، دانشجوی زندانی که از يک هفته پيش در اعتراض به ممنوع‌الملاقات شدن خود دست به اعتصاب غذا زده بود، در پی اوضاع نامساعد جسمی اش به اعتصاب غذايش پايان داد .

بهاره هدايت يک سال است که در زندان اوين به سر می‌برد و تاکنون حق استفاده از مرخصی را نداشته‌ است . او چند هقته است که از ملاقات با خانواده خود نيز محروم شده است .وی همچنين روز گذشته برای تفهيم اتهامات جديد به دادگاه برده شد. مسوولان دليل اين کار را بيانيه وی به مناسبت ۱۶ آذر( روز دانشجو )سال جاری اعلام کرده اند .

بهاره هدايت به نه و سال و نيم حبس تعزيری محکوم شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016