جمعه 10 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی در پيامی به دبيرکل سازمان ملل: برای روشن شدن سريع وضع عليرضا عسگری تلاش جدی به کار گيريد، ايسنا

ربودن عسگری مصداق بارز تروريسم دولتی رژيم صهيونيستی است

سرپرست وزارت امور خارجه با ارسال پيامی به بان کی مون ـ دبيرکل سازمان ملل متحد ـ از انتشار اخبار اخير درباره عليرضا عسگری ابراز نگرانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) علی‌اکبر صالحی در اين پيام تصريح کرد: بدون ترديد انتشار اين اخبار ظن ربودن نامبرده را به دست رژيم صهيونيستی بيش از پيش تقويت و مسووليت حفظ جان و سلامت نامبرده را مستقيماً متوجه اين رژيم می‌کند.

وی افزود: ربودن آقای عسگری برخلاف همه اصول شناخته شده حقوق بين‌الملل بوده و مصداق بارز تروريسم دولتی رژيم صهيونيستی و مستلزم واکنش مناسب از جانب جامعه بين‌المللی به ويژه نهادهای عهده دار صلح و امنيت بين‌المللی است.

صالحی با تاکيد بر مسووليت خطيری که بر اساس منشور ملل متحد بر عهده دبيرکل سازمان ملل متحد است، از وی خواست مساعی جدی خود را برای روشن شدن عاجل وضع عليرضا عسگری به کار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016