دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صبح امروز در زندان مرکزی کرمانشاه هفت نفر اعدام شدند، ايسنا

هفت تن از قاچاقچيان مواد مخدر صبح امروز در محل زندان مرکزی کرمانشاه اعدام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه کرمانشاه، صبح دوشنبه -۱۳ دی ماه- هفت نفر از افرادی که در تهيه و توزيع مواد مخدر خطرناک اعم از هروئين و کراک فعاليت داشتند، در محل زندان مرکزی کرمانشاه، اعدام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجتبی ملکی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، پيش از اجرای اين احکام در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس قانون، هرگونه تهيه و توزيع بيش از ۳۰ گرم هروئين حکم اعدام دارد و اين درحالی است که در پرونده اين افراد از پنج کيلوگرم هروئين تا ۱۰۰ کيلوگرم کراک وجود دارد.

وی افزود: بعضی از اين افراد دارای سوابق حمل و توزيع مواد مخدر هستند و تاکنون نيز چند بار مورد رافت اسلامی قرار گرفته‌اند ولی متاسفانه مجددا مرتکب همين جرائم شده‌اند.

دادستان کرمانشاه گفت: برای همه اين هفت نفر دوبار تقاضای عفو شده بود اما مورد موافقت قرار نگرفته بود که در نهايت به موجب حکم دادگاه انقلاب و به دستور رياست قوه قضاييه اجرای حکم اعدام صادر شد.

ملکی اظهار کرد: قاچاقچيان مواد مخدر بدانند که دستگاه قضايی در اجرای احکام قانونی هيچ گونه اغماضی نسبت به هيچ کسی از خود نشان نخواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016