شنبه 18 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نصور نقی پور، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر به هفت سال حبس محکوم شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - نصور نقی پور روزنامه نگار و فعال حقوق بشر از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به رياست قاضی پير عباسی به هفت سال حبس تعزيری محکوم شد.

بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران"هرانا" اين روزنامه نگار محلی، وبلاگنويس و فعال حقوق بشر همزمان با يورش های سازمان يافته اطلاعات سپاه پاسداران در ۱۱ اسفند ماه سال گذشته به فعالان حقوق بشر در شهر قزوين بازداشت و به بند ۲ الف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زندان اوين منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتهام اين فعال حقوق بشر از سوی قاضی پير عباسی، عضويت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران و تبليغ عليه نظام اعلام شده است.

نصور نقی پور ۲۹ ساله و دانشجوی رشته ی فناوری اطلاعات و پژوهشگر آزاد فلسفه و انديشه سياسی است که مديريت يک سايت آرشيو مقاله فارسی در زمينه های علوم انسانی را بر عهده داشته است.

اين روزنامه نگار و فعال حقوق بشر پس از تحمل ۱۱۰ روز انفرادی در بند ۲ - الف زندان اوين در ۳۰ خرداد ماه سالجاری با توديع وثيقه صد ميليون تومانی به صورت موقت از زندان آزاد شد.

او از چهره های قديمی وب فارسی است و تا کنون کمک شايانی در جهت گسترش محتوای مفيد در حوزه سايبر و بسط وبلاگنويسی انجام داده است وی مدتی قبل بدليل فعاليتهايش از محل کار خود اخراج شده بود.

يلدا مظفريان و امير رئيسيان دو تن از وکلای نامبرده اظهار اميدواری کرده اند که حکم وی در دادگاه تجديدنظر کاهش خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016