یکشنبه 19 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برادر محمد نوری زاد از رياست دانشگاه کرمانشاه برکنار شد، جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی - طی ابلاغی توسط دکتر دستجردی وزير بهداشت، دکتر محمد رضا نيکبخت، سرپرست فعلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جايگزين آقای دکتر صمد نوری زاد معرفی گرديد.

رسانه های نزديک به دولت خبر برکناری دکتر صمد نوری زاد را مرتبط با جريانات اخير دانسته و آن را اين گونه مطرح کردند:« برادر يکی از عناصر فتنه که طی چند سال اخير رياست يکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بر عهده داشت هفته گذشته از سوی مرضيه وحيد دستجردی وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برکنار شد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی پيش از اين دکتر صمد نوری زاد رياست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را برعهده داشت. دکتر نوری زاد يکی از تواناترين مديران مجموعه وزارت بهداشت می باشد که در سال ۸۴ توسط دکتر لنکرانی به عنوان رياست دانشگاه علوم پزشکی کاشان و در سال ۸۷ هم با ابلاغ دکتر لنکرانی به رياست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب گرديد.

وی با دو دوره فعاليت سی ماهه در هر کدام از اين دانشگاه ها منشا تحولات و پيشرفت بسيار در اين مراکز بوده است که ارتقا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تيپ يک از آن جمله بوده است.

مراسم توديع وی صبح روز چهارشنبه ۱۵ ديماه با حضور معاون آموزشی وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استان و دانشگاه در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) برگزار می شود.

به گزارش منابع آگاه، دکتر نوری زاد به دلايل شخصی از پذيرش پيشنهاداتی که از سوی وزارت بهداشت به وی شده است امتناع ورزيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016