یکشنبه 19 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی رمضانی، پدر شهيد رامين رمضانی همچنان در بازداشت است، کلمه

بيش از يک ماه و نيم از بازداشت مهدی رمضانی، پدر يکی از شهدای جنبش سبز می گذرد اما او هنوز از زندان آزاد نشده است.

به گزارش کلمه با وجود صدور قرار وثيقه دويست ميليون تومانی، پدر اين شهيد جنبش سبز که به دليل شرکت در مراسم جشن تولد يکی ديگر از شهدای حوادث پس از انتخابات که به صورت نمادين يک ماه قبل در بهشت زهرای تهران برگزار شد، دستگير شده و همچنان در بازداشت يه سر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده رمضانی هفته گذشته با تهيه يک سند ملکی برای توديع وثيقه مهدی رمضانی اقدام کردند اما به دلايل اداری دادگاه از پذيرفتن اين سند خودداری کرد و اکنون آنها تهيه سند ديگری را برای توديع وثيقه بر عهده گرفته اند . اين در حالی است که تا اين درجه سخت گيری برای خانواده يکی از شهدای حوادث پس از انتخابات عجيب به نظر می رسد . اين اولين بار است که يکی از بستگان نزديک شهدای جنبش سبز اين گونه بازداشت و در زندان نگهداری می شود . موضوعی که موجب نگرانی ديگر خانواده های شهدای جنبش نيز شده است .

مهدی رمضانی يک ماه و نيم پيش بر سر مزار فرزند۲۲ ساله اش ،رامين، در بهشت زهرای تهران توسط نيروهای امنيتی بازداشت شد . اين حادثه در پی حضور تعدادی از خانواده های شهدای حوادث پس از انتخابات به دليل شرکت در مراسم سالروز تولد امير تاجمير، يکی ديگر از شهدای جنبش سبز رخ داد..

رامين رمضانی، بيست و پنجم خرداد ماه سال گذشته در روز راهپيمايی مسالمت آميز مردم به ضرب گلوله به شهادت رسيد

اکنون پدر رامين که در تمام اين يک سال و نيم پس از شهادت پسرش يک روز را هم لحظه ای بدون غم و اندوه پشت سر در زندان اوين به سر می برد .

مهدی رمضانی در طول مدت بازداشتش فقط دوبار با خانواده اش تماس تلفنی داشته و خانواده موفق نشده اند وی را ملاقات کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016