دوشنبه 27 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یورش نهادهای امنیتی به منزل پیمان عارف و تلاش برای بازداشت وی، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر - صبح امروز، نهادهای امنیتی با مراجعه به منزل پیمان عارف، فعال دانشجویی قصد بازداشت وی را داشتند که به‌دلیل عدم حضور وی موفق به بازداشتش نشدند.

به گزارش منابع آگاه، نیروهای امنیتی حکم بازداشت پیمان عارف را همراه داشته‌اند و «با شکستن درب، وارد منزل او شده‌اند.»

تا این لحظه، هنوز از میزان خسارات وارده به منزل این فعال دانشجویی اطلاعی در دست نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این روزنامه‌نگار در دو هفته‌ی اخیر، چندبار به دادسرای اوین احضار شده بود. گفتنی است وی در ۳۱ فروردین ماه سال جاری، جهت مداوای قلبی به صورت مشروط آزاد شده بود.

پیمان عارف، ۲۸ خردادماه سال گذشته در حال گذراندن خدمت سربازی در دفتر مطالعات آموزشی نیروی انتظامی استان گیلان، بازداشت و پس از دو روز به زندان اوین منتقل شد. پس از مدتی حکم ۱۸ ماه حبس وی که از پرونده قبلی برای او صادر شده بود، فارغ از اتهامات جدید به اجرا گذارده شد.

در ۱۳ اسفندماه سال گذشته، این فعال دانشجویی با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی به مرخصی آمد و در ۲۵ اسفندماه در آستانه عید نوروز به زندان اوین بازگردانده شد. عارف همچنین در رابطه با پرونده جدیدش به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت مادام‌العمر از حرفه روزنامه‌نگاری و شرکت در احزاب سیاسی محکوم شد. وی سرانجام در ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری پس از اینکه در زندان «دچار بیماری قلبی شد»، جهت مداوا به‌صورت مشروط آزاد گردید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016