یکشنبه 3 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش بی سابقه ماموران وزارت اطلاعات به بند زندانيان سياسی، هرانا

ضرب و شتم و تخريب اموال زندانيان به دليل تداوم اعتصاب غذا

خبرگزاری هرانا – ظهر امروز ماموران بلند پايه وزارت اطلاعات در استان آذربايجان غربی با مراجعه به زندان اروميه اقدام به ضرب و شتم تمامی زندانيان سياسی محبوس در بند ۱۲ زندان اروميه نمودند.

بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران "هرانا" در ساعت ۱۴ امروز رئيس زندان اروميه ، رئيس حفاظت زندان، مدير داخلی زندان به همراه ۳۰ تن از ماموران وزارت اطلاعات از جمله معاون مدير کل اداره اطلاعات استان آذربايجان غربی با يورش به بند ۱۲ زندان اروميه ضمن در آوردن تمامی لباس های برخی از زندانيان و انتقال ايشان به محوطه زندان اروميه اقدام به ضرب و شتم ايشان نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين يورش سازمان يافته زندانيان سياسی که اکثرا به دليل اعتصاب غذا در وضعيت جسمی حاد قرار دارند به شدت مجروح شدند و کليه لوازم شخصی زندانيان تخريب و دفتر خاطرات و يادداشت های ايشان ضبط شده است.

گفتنی است پس از اعدام حسين خضری در زندان اروميه و اعلام اعتصاب غذای زندانيان سياسی کليه ملاقات های زندانيان قطع شده است و زندانيان اجازه ارتباط تلفنی با خانواده های خود را نداشته و علاوه بر اين زندانيان عادی نيز حق ارتباط گيری با اين زندانيان را نيز ندارند.

ماموران وزارت اطلاعات اعلام اعتصاب غذای زندانيان، انتقال اخبار آن به خارج از زندان را بهانه يورش خود قرار داده اند.

هم اکنون ده تن از زندانيان سياسی در زندان اروميه پس از اعدام حسين خضری دست به اعتصاب غذا زده اند و حال عمومی اکثر اعتصابيون وخيم گزارش شده است.

محمد امين عبدالهی، جعفر گوشواره ای همچنان در سلول انفرادی زندان اروميه نگهداری می شوند و از وضعيت قادر محمد زاده و علی احمد سليمان که به اداره اطلاعات اروميه منتقل شده اند اطلاعی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016