سه شنبه 5 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت جبهه اصلاحات از شروط خاتمی: اينها کف خواسته‌های اصلاح طلبان است، کلمه

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شرايط مطرح شده از سوی سيد محمد خاتمی برای شرکت اصلاح طلبان در انتخابات را “کف خواسته‌های اصلاح‌طلبان” دانست و با اشاره به اينکه تاکيد او بر اجرای قانون اساسی بود، از “جنجال برخی نيروهای رقيب” ابراز تعجب کرد.

به گزارش ايلنا، احمد حکيمی‌پور در پاسخ به سوالی درخصوص آخرين فعاليت‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: در اين جلسات ضمن بحث در خصوص مسائل جاری موضوع اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، آثار و نقاط ضعف و قوت آن همواره بررسی می‌شود و همچنين بحث تعامل اصلاح‌طلبان درخصوص انتخابات آينده و شروط اعلام شده از سوی برخی شخصيت‌ها توسط گروه‌ها به طور جداگانه مورد بحث قرار می‌گيرد تا به شورای هماهنگی بيايد و به يک تصميم واحد برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مسايل مطرح شده برای حضور در انتخابات، کف خواسته‌های اصلاح‌طلبان است چرا که تاکيد بر اجرای قانون اساسی است لذا جنجال برخی نيروهای رقيب برای ما تعجب‌آور بود.

حکيمی‌پور تصريح کرد: امروز اتحاد و همگرايی در اصلاح‌طلبان به مراتب بيشتر از اصول‌گرايان است و جريان اصلاح‌طلب جريانی دائمی است که در چهارچوب قانون عمل می‌کند و بايد ديد در ارتباط با عمل سياسی و عمدتاً انتخابات چه تصميمی گرفته می‌شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه افزود: در جلسات اين شورا همچنين منشور اصول‌گرايی مورد بحث قرار گرفت و ما تلاش برای ارائه آن را، نشانه شکاف در جريان اصول‌گرا می‌دانيم.

وی با اشاره به اينکه ديدار با مراجع و شخصيت‌های سياسی در دستور کار اين شورا است خبر داد که ديدار با هاشمی‌رفسنجانی در اولويت است و پيگيری می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016