یکشنبه 17 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روح الامينی: متهم اصلی پرونده کهريزک به زودی محاکمه می شود، خبرنامه دانشجويان ايران

خبرنامه دانشجويان ايران: شب گذشته دکتر روح الامينی در حالی که لباس فرم خدام را به تن داشت در حرم امام رضا (ع)با خبرنگار ما به گفتگويی کوتاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجويان ايران»، دکتر روح الامينی شب گذشته از محاکمه "س. م" متهم اصلی ماجرای کهريزک به زودی خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی به علت فضای معنوی حرم در ابتدا رغبتی به گفتگو نداشت اما به طور خلاصه از اعدام ۲ نفر از عاملان ماجرای کهريزک که از ماموران ناجا هستند، خبر داد.

روح الامينی در پاسخ به اين سوال که خانواده شهيد کامرانی در خصوص اطالعه دادرسی "س. م" گله‌مند هستند نکاتی را برشمرد.

اين استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اعلام ديدار با خانواده قربانيان کهريزک در چند روز پيش اعلام کرد: گرچه متهم اصلی "س. م" به دنبال فرار از محاکمه است اما به زودی محاکمه وی آغاز خواهد شد و اين خواست اصلی خانواده قربانيان کهريزک است.

قابل ذکر است ساير خدام همکار دکتر روح الامينی گفتند وی خادم افتخاری حرم هستند که در شيفت شب گذشته در حرم حاضر بودند.

دکتر عبدالحسين روح الامينی پدر محسن روح الامينی يکی از جان باختگان حوادث بازداشتگاه کهريزک پيش از اين گفته بود: انتظار می رفت دولت به احترام خون کشته شدگان جنايت کهريزک از دادن پست به مرتضوی خودداری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016