سه شنبه 19 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قرار وثيقه نازنين خسروانی روزنامه نگار زندانی در جلسه دوم دادگاه لغو شد، کلمه

دادگاه نازنين خسروانی روزنامه نگار امروز سه شنبه ۱۹ بهمن برگزار شد.

به گزارش ندای سبز آزادی در اين جلسه به حضور خانواده وی برگزار گرديد اتهامات اين روزنامه نگار همچون جلسه گذشته دادگاه «اقدام عليه امنيت ملی» و «نشر اکاذيب جهت تشويش اذهان عمومی» اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين قاضی پرونده که در جلسه قبلی دادگاه قرار بازداشت خسروانی را تبديل به قرار وثيقه نموده بود در اين جلسه مجددا قرار بازداشت را تمديد کرد.

بر اساس اين گزارش وضعيت جسمانی وی بشدت ضعيف گزارش شده است.

گفتنی است قاضی در پاسخ به اعتراض به لغو شدن قرار صادر شده در جلسه قبل ادعا نمود که خسروانی «قصد فرار از کشور» را داشته است که اين روزنامه نگار به قاضی پاسخ داد: «اولا بنده پاسپورت برای خروج از کشور ندارم و در ثانی اگر قصد فرار از کشور را داشتم مدتها برای آن فرصت داشتم اما تصميم من حضور در کشورم است» که قاضی بدون توجه به اظهارات خسروانی مجددا پاسخ می‌دهد: «بالاخره ما نمی‌گذاريم تو فرار کنی».

لازم به ذکر است وضعيت جسمانی نازنين خسروانی هنگام حضور در دادگاه بشدت ضعيف بوده و در روزهای گذشته و بعد از بازديد دادستان تهران از سلول انفرادی خسروانی که بسيار سرد و نامناسب بود، او را به سلولی دو نفره منتقل نموده‌اند که در آن هم‌سلولی وی زندانی سياسی نيست و نازنين خسروانی به شدت از اين وضع معذب و تحت فشار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016