شنبه 30 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجموعه‌ بسيج در کانون وکلا راه اندازی شود، ايسنا

مشاور سازمان بسيج حقوقدانان در امور کانون وکلای دادگستری گفت: کانون وکلا و مرکز مشاورين قوه قضاييه، هر دو يک هدف دارند که خدمت به مردم در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ايران است.

به گزارش ايسنا، جواد درويش‌وند در مراسم معارفه خود به سمت مشاور رييس سازمان بسيج حقوقدانان در امور مرتبط با بسيج کانون وکلای دادگستری اظهارکرد: حقوقدانان کشور سهم به سزايی در عرصه نظام، سياست و راهبردهای اصلی نظام دارند زيرا مردم حقوقدانان را کسانی می‌دانند که نسبت به مسايل سياسی و سياست‌های کلان نظام واقف هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ابراز اميدواری کرد که در کانون وکلا يک مجموعه بسيج راه اندازی شود که بتواند همگام با انقلاب و در جهت منافع نظام جمهوری اسلامی و تدابير مقام معظم رهبری گام بردارد و مدافع منافع نظام اسلامی باشد.

درويش‌وند با اشاره به وجود دو مجموعه کانون وکلا و مرکز مشاورين قوه قضاييه در عرصه وکالتی کشور گفت: اين دو مجموعه هر دو يک هدف دارند که خدمت به مردم در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ايران است. اين دو مجموعه درست است اسم جداگانه دارند ولی در اصل يک مجموعه هستند.

مشاور سازمان بسيج حقوقدانان در امور کانون وکلای دادگستری اظهار کرد: بسيج حقوقدانان سعی در هم افزايی دارد تا پوشش بيشتری داشته و مردم بيشتری را تحت پوشش معاضدت قضايی قرار دهد.

وی با تاکيد بر ضرورت آشنا کردن مردم با حقوق فردی و اجتماعی‌شان گفت: هدف اصلی ما حرکت کردن در راستای اهداف عالی نظام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016